RSS
wtorek, 14 września 2010


Nie bez kozery "wymana". Na zdjęciu dwie, jakże różne od siebie autobusy. Od lewej MAN Lion's City G z 2006 roku ITS Michalczewski (A244), po prawej jego zmiennik miastowy 8828 Solaris Urbino 18 (SU18, rok produkcji: 2008) wprost z zajezdni T-6 Redutowa. Zdjęcie zostało wykonane dzisiaj (29 lipca 2009) na skrzyżowaniu tuż obok pętli Bródno Podgrodzie. Więcej o tych autobusach znajdziecie już niedługo tutaj.
19:40, kitolek
Link Dodaj komentarz »


100 - linia turystyczna, która codziennie w wakacje pomyka ulicami naszego miasta. Niestety, obecnie w na tej linii jeżdżą krótkie MANy. Ten okaz prosto z Anglii został wypożyczony czas jakiś temu i jeździł (choć czasem nie...) jakiś rok temu na tej linii. Dziś tą linią przejedziemy się na trasie: STARE MIASTO (pl. Zamkowy) - Łazienki - Muzeum Powstania Warszawskiego - Praga - Cm. Żydowski - STARE MIASTO. Obecny rozkład można sprawdzić na stronie ZTM.
19:40, kitolek
Link Dodaj komentarz »


Autobusy w mieście naszym mają swój urok - szczególnie te na zakręcie Nowego Światu. Na zdjęciu 503 - ka (Solaris Urbino 15 zajezdni Woronicza) jadąca właśnie w kierunku pętli Natolin Północny.
19:39, kitolek
Link Dodaj komentarz »


Dziś przedstawiam mojego ulubieńca jeśli chodzi o autobusy. To MAN NG313 z 2001 roku (MZA T-13 Stalowa - o tablicach: WI 3690), faworyt w swoim rodzaju - tuningowany o tzw. łapki ;-). Na zdjęciu na linii 114 (Bródno Podgrodzie - Młociny UKSW), pomykający ulicą Chodecką w kierunku krańca Młociny.
19:39, kitolek
Link Dodaj komentarz »


Dziś kolejna fotka komunikacyjna z cyklu małe i stare jest piękne. Na zdjęciu 6322 Ikarus 260.73A z zajezdni T-7 Woronicza na linii 108 kursujący na trasie Metro Wilanowska - Plac Trzech Krzyży. Autobus ten przeszedł generalny remont w 2001 i do tej pory pomyka po rozdrożach Warszawy.
19:38, kitolek
Link Dodaj komentarz »


W dobie remontów, zmian tras i kosmicznych numerków przedstawiam wam jedną z zastępczych lini miasta naszego. Z-1, linia zastępcza kursująca pomiędzy dworcem Wileńskim a Kołem (w pierwszym etapie Remontu Trasy W-Z). Na zdjęciu niczym nie zamazana, oryginalna tablica sygnalizująca pasażerowi rozkład przystanków na linii.
19:37, kitolek
Link Dodaj komentarz »


198 to jedna z najkrótszych linii warszawskiej komunikacji miejskiej dowożąca pasażerów ze Starej Miłosnej na pętlę PKP Wesoła gdzie najzwyklejszy pasażer może przesiąść się w pociąg szybkiej kolei miejskiej w kierunku centrum. Dodatkowo niektóre z kursów w stronę PKP zsynchronizowane są z rozkładem jazdy Szybkiej Kolei Miejskiej. Na zdjęciu A545 - Scania CN270UB z 2007 - zimująca na zajezdni z Grodziska Mazowieckiego.
19:36, kitolek
Link Dodaj komentarz »


I kolejny już autobus z placu bitwy nad remontowanym mostem Śląsko-Dąbrowskim, który czeka na wahadłowy przejazd w kierunku Dworca Wileńskiego. Na zdjęciu Solaris Urbino 18 (8834 - rok produkcji: 2008), na codzień zimujący na zajezdni MZA T-6 Redutowa.
19:35, kitolek
Link Dodaj komentarz »


Nie ukrywam tego, że Jelcze (szczegónie 120MM1) to najgorsze wizualnie autobusy z jakimi mamy styczność. Wykonane z "papieru", o pudełkowym kształcie z "mordką" od... nie wiadomo czego, wyglądają nie estetyczne, ale co najważniejsze wożą pasażerów mało wymagających.. Stąd właśnie Jelcz 120MM1 na Dworcu Wschodnim ruszający w trasę objazdową z Dw. Wschodniego (Kijowska) na Dw. Wschodni (Lubelska).. Autobus ten jeździ w naszych barwach od 1993 roku, wyremontowany w 2003 roku i jest jednym z byłej zajezdni T-9 Chełmska (zlikwidowanej w 2006 roku). Obecnie stacjonuje na zajezdni T-6.
19:35, kitolek
Link Dodaj komentarz »

 

Dziś ciekawostka numerowa komunikacji miejskiej w Warszawie. Jak udało mi się wygrzebać, z akt komunikacji miejskiej w Warszawie, autobus na zdjęciu powinien być.. Ikarusem 260. Tak! Nie myli Ci się, dobrze czytasz! Autobus ten zimował na zlikwidowanej zajezdni na ulicy Pożarowej (tzw. Ex R-8). Jednakże, autobus ten został skasowany we wrześniu 2003 roku, więc zwolnił się tylko numer. Na zdjęciu autobus 1114 na 180 (Solaris Urbino z T-7 Woronicza).
19:34, kitolek
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2